« terug naar vorige pagina

Compliment of klacht melden

Compliment of klacht melden. 
Als huisartsenpraktijk willen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn. Heeft u een compliment, tip en klacht over het functioneren van de praktijk, laat het ons dan weten. 
 
Heeft u een tip of compliment? 
Met uw tip kunnen wij de dienstverlening in onze huisartsenpraktijk naar een hoger niveau tillen. Complimenten geven ons extra energie om onze praktijk nog beter te maken. Geef uw tip of compliment door aan uw huisarts of aan de assistente. 
 
Heeft u een klacht? Praat erover met uw huisarts. 
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Bespreek deze bij voorkeur eerst met uw huisarts of met de medewerker over wie de klacht gaat. Als wij op de hoogte zijn van de onvrede, dan kunnen wij proberen het samen op te lossen. 
 
Klachtenregeling. 
Is dit lastig voor u of komt u er niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Als praktijk zijn we aangesloten bij SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088-0229190.